Monday, September 27, 2010

luahan hati...

http://www.emocutez.comassalamualaikum...maaf lame x dgr berita dr mas...mas sgt2 bz sem ni..dgn pelbagai asgmnt n amali kne buat..stiap amali akan dinilai oleh lectrr...sedih juga smpai x de mase utk diri sendiri...http://www.emocutez.com...letihnye 2 mmg x yah ckp la kan...apepon, mas akan berusaha utk update blog stkt termampu...kpd pembaca blog mas..thnks krna setia dgn penulisan blog yg x seberapa ni...huuu....http://www.emocutez.com

sperti yg korg tahu...muke mas mmg tgh teruk before raye, mase rya n lepas raye....xtau la kan...ntah slh mkn ape jd menggerutu hbs semua..smpai sedara mare tegur....malu sgt2... http://www.emocutez.com

pas 2 mas pernah teringat 1 masa dlu mas penah pakai 1 produk..sgt2 berkesan..tp mas pakai skjp sgt sbb bile trial pack 2 hbs mas trus bhnti..http://www.emocutez.comsbb x de dwit nk beli dh..huu...jd nye mas pon nk try balik produk 2...tp kali ni dgn azam yg lebih kuat..biarla korban dwit skit pn...

produk yg mas mksd kan ialah....http://www.emocutez.com

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

http://www.emocutez.comTIA EMILIA




tp pe pn mas tgh berusaha yg terbaik utk pulihkan muke ni..mas beli trial pack RM75, mas beli ari 2 kat area KB....alhamdulillah...ade perubahan skit.....http://www.emocutez.com

insyaAllah smpai masa nnti mas akan update gmbr before & after bile mas pakai produk TIA Emilia ni....apa2 pon..kpada sape2 yg ade mslh mcm mas smpai rase sgt2 rendah diri bile jerawat kat muke penuh..http://www.emocutez.com.mas sgt2 syorkan pakai la TIA EMILIA ni..mas x jual pon, x promote...tp ni adalh kesan terbaik lps mas guna pelbagai produk lain....asal niat baik..insyaAllah elok.....http://www.emocutez.com

http://www.emocutez.comjumpe lagi pd entry akan dtg....assalamualaikum... http://www.emocutez.com
4 anak murid kena cubit Links to this post

Wednesday, September 22, 2010

sebarkan kawan2....anda semua harus sedar akan terlalu hampirnya kiamat..

BERITA DARI MASJID NABAWI

BERITA PENTING

BERITA UNTUK UMAT ISLAM DISELURUH DUNIA. SURAT INI DATANGNYA DARI SYECKH ACHMAD DI SAUDI ARABIA . "AKU BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH SWT DAN NABI MUHAMMAD SAW, WASIAT UNTUK SELURUH UMMAT ISLAM DARI SYECKH ACHMAD SEORANG PENJAGA MAKAM RASULULLAH DI MADINAH, YAITU DI MESJID NABAWI SAUDI ARABIA..

"Pada malam tatkala hamba membaca Al'Quran di makam Rasulullah, dan hamba

sampai tertidur, lalu hamba bermimpi. Didalam mimpi hamba bertemu dengan

Rasulullah SAW, dan beliau berkata, "didalam 60.000 orang yang meninggal dunia, di antara bilangan itu tidak ada seorangpun yang mati beriman, dikarenakan:

1. Seorang istri tidak lagi mendengar kata-kata suaminya

2. Orang yang kaya yang mampu, tidak lagi melambangkan atau menimbangkan rasa belas kasih kepada orang-orang miskin.

3. Sudah banyak yang tidak berzakat, tidak berpuasa, tidak sholat dan tidak menunaikan ibadah haji, padahal mereka-mereka ini mampu melaksanakan.

Oleh sebab itu wahai Syechk Achmad engkau sabdakan kepada semua ummat manusia di dunia supaya berbuat kebajikan dan menyembah kepada Allah SWT.

"Demikian pesan Rasulullah kepada hamba, Maka berdasarkan pesan Rasulullah tersebut dan oleh karenanya hamba berpesan kepada segenap ummat Islam di dunia.

Pesanan nabi:

a. Bersalawatlah kepada Nabi Besar kita Muhammad SAW.

b. Janganlah bermalas-malasan untuk mengerjakan sholat 5 ( lima )waktu.

c. Bershadaqoh dan berzakatlah dengan segera, santuni anak-anak yatim piatu.

d. Berpuasalah dibulan ramadhan serta kalau mampu tunaikan segera ibadah haji.


PERHATIAN:
Bagi siapa saja yang membaca surat ini hendaklah menyalin/mengcopyny a untuk disampaikan kepada orang-orang lain yang beriman kepada hari penghabisan / kiamat. Hari kiamat akan segera tiba dan batu bintang akan terbit, Al'Quran akan hilang dan matahari akan dekat di atas kepala, saat itulah manusia akan panik. Itulah akibat dari kelakuan mereka yang selalu menuruti hawa nafsu dalam jiwa.
Dan barang siapa yang menyebarkan surat ini sebanyak 20 (dua puluh) lembar dan disebarkan kepada teman-teman / rekan-rekan anda. Atau Masyarakat Islam sekitarnya, maka percayalah anda akan memperoleh keuntungan setelah dua minggu kemudian. Telah terbukti pada seorang pengusaha di Bandung, setelah membaca dan menyalinnya juga menyebarkan sebanyak 20 (dua puluh) lembar, maka dalam jangka waktu 2 (dua) minggu kemudian, dia mendapat keuntungan yang sangat luarbiasa besarnya. Sedangkan terhadap orang yang menyepelekannya dan membuang surat ini, dia mendapat musibah yang besar yaitu kehilangan sesuatu harta/benda yang sangat dicintai dan disayanginya.

Perlu diingat kalau kita sengaja tidak memberitahukan surat ini kepada orang lain, maka tunggulah saatnya nasib apa yang akan anda alami, dan jangan menyesal apabila mendapat bencana secara tiba-tiba

atau

kerugian yang sangat besar. Sebaliknya jika Anda segera menyalin/mengcopyny a dan menyebarkannya kepada orang lain, maka anda akan mendapatkan keuntungan besar atau rezeki yang tiada disangka-sangka..

Surat

ini ditulis S.T.. STAVIA sejak itu surat ini menjelajah dan mengelilingi dunia, dan pada akhirnya sampai kepada Anda. Percayalah beberapa hari lagi sesuatu akan datang kepada Anda dan keluarga Anda.

KEJADIAN-KEJADIAN YANG TELAH TERBUKTI

1. Tun Datu Mustafa Mantan Menteri Sabah Malaysia, dipecat dari jabatannya karena beliau lupa setelah menerima surat ini, tidak menyebarkannya, kemudian beliau ingat surat ini, lalu beliau menyalinnya dan menyebarkannya sebanyak 20 lembar. Beberapa lama kemudian beliau dilantik kembali menjadi menteri Kabinet

0 anak murid kena cubit Links to this post

Wednesday, September 8, 2010

...IFTAR bersama keluarga...

http://www.cute-smiley.comassalamualaikum..
..kali ni entry pasal kami sekeluarga pergi berbuka puasa bersama dekat MAN CHALET MUAR.....mmg best tempat nye...abg fadhil yg booking kat port makan kitorg..ala VIP..http://www.cute-smiley.comorg len duk kat meja biase...tp kami duk kat wakaf..mmg best sbb dekat ngn tempat nk amik makanan..hahahaha....
http://www.cute-smiley.com








0 anak murid kena cubit Links to this post

...pokok getah kenangan kami...

assalamualaikum...http://www.cute-smiley.comkepada pembaca setia blog aku niyh..time kasih byk2...hehe...kali entry ala2 kekampungan skit..ecececeh..mane x dlm kebun pon nk berganbo..best la kan lame x balik kampung pastu dpt join fmly ngopek getah...mmg best n hppy sgt... http://www.cute-smiley.comwat pengetahuan korg...pokok getah dgn fmly mas mmg x leh d pisahkan..kalo fmly org lain byk kenangan bercuti d overseahttp://www.cute-smiley.com, g shoping kat mall..tp fmly mas bercuti di kebun..dan dari hasil getah yg ditoreh oleh ayah n mak..dapat lah beliau menyara kami adek beradik sehingga berjaya..http://www.cute-smiley.com..sbnrnye ayah n mak bukan full time kat kebun..ayah dah pencen jd ustaz n skg jd guru sandaran & sebagai imam di sebuah masjid d PUSAT SERENTI MUAR...mak dlu cikgu n skg dah pencen..duk umah n suri rumah sepenuh masa...tp papepon ini kenangan yg mas x kan lupekan.....syg fmly sgt2....kat cni ade beberapa pic mas bg korg tgk suasana kam di kebun..hehe..http://www.cute-smiley.com







pakcik pakai spek 2 bukan ayah sy...kami panggil pakcik 2...pakcik JIWA KACAu..hehe..sbb pe nk tau x? bb nye pakcik ni sgt2 sporting...n gila2 mcm org muda2..best la kalo borak ngn pakcik ni... hehehe...

0 anak murid kena cubit Links to this post
 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas