Wednesday, October 5, 2011

Nadi Guru adalah Murid




Menjadi guru bukan perkara mudah.dan ia tidak mudah pabila cikgu berkerja keras dalam memahami ilmu pedagogi sekaligus mengaplikasikan pada anak murid.

Guru yang cakna akan perkembangan muridnya semestinya berusaha keras membina BBM. Nama panjangnya bahan bantu mengajar. Mesti guna duit yg banyak ye tak? Apa salahnya korban sedikit wang demi pertingktkan perkembangan potensi murid.lebih-lebih lagi kanak-kanak istimewa. Ok,Macam mana nak bina BBM? Boleh cuba tengok di internet atau kita libatkan diri dengan pameran inovasi menghasilkan bbm.

Baru-baru ni IPG aku ada anjurkan pameran tersebut.aku pun ambil peluang utk lihat dan cuba aplikasi bila bergelar guru kelak.Jom tengok BBM yg ada sepanjang pameran tersebut :-

Ok, itu sahaja untuk perkongsian kali ini. Semoga berjumpa lagi dan selamat berjuang membuat BBm yang menginovasikan pembelajaran anda...


Published with Blogger-droid v1.7.4


Categories

5 anak murid kena cubit:

belog|amiyo on 4:43 AM, October 07, 2011 said... BALAS

jadi guru kerja mulia. :)

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid on 2:40 AM, October 12, 2011 said... BALAS

sgt warna warni kelas nya.. =)

cik mas on 3:43 AM, October 17, 2011 said... BALAS

@belog|amiyo

thnks amiyo :)

cik mas on 3:44 AM, October 17, 2011 said... BALAS

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid

semestinya :)

Cheno Chenonet on 5:46 PM, October 18, 2011 said... BALAS

alolooo comel2! kite nampak setokinnn! comelnyeeeee

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas