Thursday, November 17, 2011

MALAM GRADUASI GURU PISMP SEM 8 DI CROWN GARDEN HOTEL, KB




Salam. Kepada semua pembaca blog sekalian. Alhamdulillah, sesi peperiksaan akhir semester untuk terakhir kalinya di IPG Kampus Kota Bharu sudah pun sampai ke titik noktahnya. Dan sempena perpisahan kami semua ini, ada satu Majlis Jamuan Makan Malan (Dinner) yang diberi nama Malam Graduasi Guru-Guru PISMP Semester 8 (Ambilan jan 2008).

Alhamdulillah sudah 5 tahun setengah bergelar guru pelatih di IPG, tiba masa kami kali terakhir untuk bersama-sama duduk semeja. semua nampaknya kacak, cantik, ayu, dan dibuai dengan perasaan gembira, kekenyangan dan tak lupa juga ada yang tiba ke saat-saat akhir masing-masing berasa sedih apabila perhatikan gelagat rakan-rakan yang akan kami tinggalkan kelak. Masing-masing akan mula dipostingkan pada tahun depan, dan InsyaAllah akan bergelar pendidik berkesan. Amin. Jom tengok gambar-gambar yang ada dalam simpanan sepanjang dinner tersebut.


Tarikh : 17.11.2011
Masa : 8.00 - 10.30 malam
Tempat : Crown Garden Hotel, Kota Bharu, Kelantan
Tema : Malam Tradisional


Kat tangga pun jadi lah. huhu.


Ala-ala artis bollywood


tak cukup india lagi sebab tak da aksesori



Sari menjadi pilihan hati.



bersama housemate yang cantik.


bersama rakan sekelas. All girls yaw.. :P


skandal meletup!








ok, itu sahaj. semoga kenangan terindah ini akan kekal diingatan. Amin.


Categories

7 anak murid kena cubit:

Onitsuka_hana on 8:36 AM, November 21, 2011 said... BALAS

dengar ceta..kak mas paling tip top malam tu.:) cantik baju

cik mas on 9:26 AM, November 21, 2011 said... BALAS

@Onitsuka_hana

mana ada tip top pun..akak biase je.. huhu... anna dgr dr sape....segan lah huhu.. ramai lagi cantik syg.... :)

Onitsuka_hana on 6:32 AM, November 22, 2011 said... BALAS

ada la.. mmg cantik la..lain dari yang lain. klu da eksesori lagi cantik..

Onitsuka_hana on 6:33 AM, November 22, 2011 said... BALAS

ada la.. mmg cantik la..lain dari yang lain. klu da eksesori lagi cantik..

Shuhada on 12:12 AM, November 24, 2011 said... BALAS

TAHNIAH CIK MAS ;)

Cikgu Fikri on 8:22 AM, November 25, 2011 said... BALAS

mantap giler baju akak...
pergh..
terbaik! :)

iedaurora on 10:09 AM, November 29, 2011 said... BALAS

weweet canteknyee!

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas