Wednesday, December 5, 2012

UNDANGAN KE MAJLIS PERKAHWINAN MASTURA & NAIRUL AQMAL




Assalamualaikum semua pembaca blog sekalian. Sekian lama tak berkesempatan untuk menulis blog disini. terlalu sibuk lebih-lebih lagi majlis perkahwinan saya semakin dekat. Banyak persiapan sehingga tak menang tangan. InsyaAllah lebih kurang dalam 2 minggu dari sekarang. 

Saya menjemput rakan-rakan blogger yang mengenali diri saya dan juga kepada sesiapa sahaja yang pernah membaca blog saya ini untuk hadir ke Majlis Perkahwinan saya. Datang ajak kawan-kawan dan sanak saudara ye. Selain tu juga kepada semua rakan-rakan blog Kami Cikgu Blogger (KCB)



(klik pada gambar untuk tumbesaran yang sihat dan terlampau)


NAMA PENGANTIN : 
MASTURA BT MOHAMAD AMIN & NAIRUL AQMAL BIN A.RAHMAN
ALAMAT : 
KG SRI PAYA SENGKANG BATU 20, 84800 BUKIT GAMBIR, LEDANG, JOHOR
TARIKH : 
22.12.2012 / SABTU


Kediran anda semua akan memeriahkan majlis saya kelak.. InsyaAllah. Kalau nak kad boleh pm facebook saya yang ada di sidebar kanan blog ni ye...kalau boleh dengan kadar segera...  :)

Sebelum terlupa... saya memohon maaf salah dan sialp sepanjang saya berblogging.. Halalkan makan dan minum, terlebih dan terkurang. Harapan saya supaya anda semua dapat hadir dan mendoakan perjalanan majlis saya kelak berjalan dengan selamat, lancar dan diberkati oleh Allah. Amin. :)

# gambar dekat banting tu adalah gambar pre wedding saya. Nanti after wedding saya upload banyak-banyak gambar untuk anda semua. :)


Ikhlas Mengundang : Cik Mas 

Categories , , , ,

5 anak murid kena cubit:

nurulakmal on 9:54 PM, December 05, 2012 said... BALAS

congrats k mas.. semuga semua berjalan dgn lancar ye. maafla sy xdpt dtg mjlis nanti.. sy kirim buah tgn dr uk okeh...selamat berbahagia perantin!

Unknown on 10:02 PM, December 06, 2012 said... BALAS

kak!!!!
selamat pengantin baru...
fiq xdpt g lah kak..
sorry yer... :)

budak kecik on 8:45 AM, December 08, 2012 said... BALAS

tahniah akak! :))

saya ni tak sampai seru lg. harap2 cepat lah saya kawen. huhu


eh2. pernah dgr ALSD2 tak? moh ler singgah2 ke blog sy kalo berazam nak kurus utk thn 2013 ataupun nak kelihatan selim melim mse hari bersejarah nnti. hee ;)

Admin on 7:17 PM, December 24, 2012 said... BALAS

Kakak,
selamat menempuh dunia baharu :D

tomatokering on 5:42 AM, January 13, 2013 said... BALAS

lama tak singgah blog cik mas.. dah jadi puan dah.. hii tahniah puan mas. :D

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas