Sunday, February 3, 2013

BUKU PROGRAM HARI RAMAH MESRA DAN MAJLIS PERMUAFAKATAN PEND. KHAS 2013



Assalamualaikum sahabat semua.. Sekian lama menyepikan diri. Walaubagaimanapun saya cuba untuk tampil dengan memberikan beberapa maklumat berkaitan aktiviti Program Pendidikan Khas Integrasi (PPKI), SK Penghulu Salleh.

Nama Program : 
Hari Ramah Mesra & Majlis Permuafakatan Pendidikan Khas, SK Penghulu Salleh
Tarikh : 
2 Februari 2013 (Sabtu)
Anjuran : 
6 orang guru Pend. Khas, 3 orang Pembantu Pengurusan Murid (PPM), dan 1 orang guru Praktikum J-QAF. (Warga Pend. Khas SK Penghului Salleh)
Kehadiran : 
16/ 26 wakil penjaga murid Pend. Khas


Saya lampirkan Buku Program untuk majlis ini. Kami tidak sediakan kertas kerja kerana ia program wajib bagi setiap tahun. Hanya penyerahan surat sahaja. Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan contoh BUKU PROGRAM ini, sila download di bawah post ini. Terima Kasih.






  • Sesiapa berminat untuk dijadikan rujukan. Sila download ye. Doakan saya menjadi guru pendidikan khas yang cemerlang..
  • Gambar sepanjang aktiviti InsyaAllah saya upload paling lewat minggu depan. 
  • terima kasih kerana menyokong blog kecil saya. Sekian.


Categories , , ,

1 anak murid kena cubit:

Admin on 7:02 PM, February 18, 2013 said... BALAS

Perkongsian yang menarik.
Terima kasih, kakak :)

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas