Tuesday, May 10, 2011

SAMBUTAN ULANGTAHUN KELAHIRAN TUTOR KESAYANGAN




assalamualaikum. kebiasaannya aku perbaharui penulisan di blog ini dan ianya tiada kaitan dengan kisah dan kehidupan aku. kadang-kadang aku lebih banyak tak menonjolkan diri aku siapa, yang kenal itu sidah tentu kenal. aku manusia biasa-biasa sahaja. selalunya di blog ini banyak cerita perkara atau ilmu baru yang aku dapat. tapi kali ni aku perlu juga kongsikan sesuatu kenangan yang menyeronokkan dan bila aku kenang betul-betul aku jadi sedih yang teramat.

malam tadi iaitu bersamaan 9 Mei 2011, jam 9.00 malam. aku dan rakan kelas PISMP Pendidikan Khas 1 dan PISMP Pendidikan Khas 2 ada menyambut majlis ulangtahun pensyarah merangkap tutor kesayangan kami. yang buat aku sangat terharu ialah rakan-rakan yang hadir. hari ni aku jadi berbisik dalam hati. menghadap makanan, mengunyah dan merintih halus dalam hati.. kalau dulu aku selalu sangat berdoa agar Allah percepatkan masa belajar aku, dan aku nak bawa diri aku jauh dari sesiapa, berkerja, membina hidup baru sendiri dan melupakan kisah silam. aku silap, sebenarnya kenangan aku bersama kawan-kawan yang 37 orang ni buat aku rasa nak menitis air mata. adanya mereka, wujudnya aku hingga saat ini.

kenangan manis, kenangan pahit tu semua yang kami lalui bersama dan hampir 5 tahun kami bersama dan tinggal 1 semester lagi untuk kami meneruskan nafas di IPG KKB. apapun aku harap majlis ulangtahun tutor kami ini memberi kenangan terindah yang tak dapat dilupakan sedetik pun oleh sesiapa terutama diri aku. aku ada letak beberapa gambar kami bersama, anda boleh lihat gelagat kami. semoga persahabatan ini kekal hingga hujung nyawa. amin


gambargrafer : my classmate ANIS NAZARI




semasa persiapan makanan. semua khusyuk dengan tugas masing-masing





ini lah kami. ada sorang tak hadir sebab masalah kesihatan. yang tengah bertudung biru gelap itu TUTOR kesayangan kami.




gambar kami lagi. korang boleh carik yang mana satu aku. hehe ^.^


semoga kenangan kami bersama tak akan lapuk dek masa yang berlalu. dan semoga berjaya kepada semua rakan-rakan yang menduduki peperiksaan. aku exam SUBJEK 1 : 19/5 (bimbingan dan kaunseling kanak-kanak). SUBJEK 2 : 25/5 (Kaedah Penyelidikan Tindakan 1).. doakan kejayaan bersama..


ok itu sahaja penulisan ringkas dan penceritaan kenangan dari aku. sayang korang semua! :)



dari jari si penulis biasa : cik mas



8 anak murid kena cubit:

Anis Syuhada Nazari on 4:44 AM, May 10, 2011 said... BALAS

lagu kt blog ko wat aku sebak :(
kenangan..yer sume tu kenangan yg xkan aku lupakan.
pengalaman yang mendewasakan kita.
TQ semua!

cikja on 5:23 AM, May 10, 2011 said... BALAS

besttnya! jeles la. mktb ja xda lelaki. hehehe

♥..cik_mas..♥ on 5:39 AM, May 10, 2011 said... BALAS

@Anis Syuhada Nazari

sebak tak pe.. jangan nangis sampai tak boleh berhenti.. :) tinggal 1 sem jek lagi... jom bersahabat.. :P

♥..cik_mas..♥ on 5:40 AM, May 10, 2011 said... BALAS

@cikja

x pe tak de lelaki kat maktab.. kat hati cikjaa ade lelaki ye tak? :) semoga bahagia...

nuyui a.k.a miss NUSHA on 7:40 PM, May 10, 2011 said... BALAS

kt dah nmpak cik mas yg mane... =)

Ain Zulaikha on 10:30 PM, May 10, 2011 said... BALAS

wow... meriahnye :)

cikja on 3:40 AM, May 11, 2011 said... BALAS

@♥..cik_mas..♥
hehehe . dalam hati ada taman la. hehe

AlfiEean WaRsi on 9:52 PM, May 14, 2011 said... BALAS

designing process goin on k...salam ziarah

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas