Friday, April 15, 2011

saki baki praktikum

assalamualaikum kepada semua pembaca blog dunia ku dunia cikgu!




alhamdulillah, aku harus bersyukur kerana masih diberikan hayat dan kesihatan yang sempurna dengan segala kudrat yang tak pernah berkurang. alhamdulillah ya Allah. lama juga rasanya aku tak muncul dengan penulisan berilmiah. memang aku jenis orang yang tak berminat untuk menulis jika penulisan aku itu tiada intipati. kesian pembaca blog aku nanti, datang tiada ilmu baru yang aku kongsi. dan untuk penulisan kali ini benar-benar kosong, lantas tak berintipati. maaf kalian

tinggal seminggu lebih lagi Sek Keb Padang Kala. sisa-sisa praktikum yang masih berbaki, aku perlu lebih giat dalam menyiapkan mural di sekolah. perlu bersungguh-sungguh dan ikhlas di situ. nampaknya semakin sibuk lah aku di sekolah untuk akhir-akhir ini.

dan disebabkan itu jugalah blog ini tersadai tanpa sebarang perkhabaran. rakan-rakan pembaca yang meninggalkan jejak, tak sempat juga aku ziarah lagi. walauapapun terima kasih banyak-banyak sudi jenguk aku di blog ini.

ok itu sahaja setakat ini perkembangan aku. berjumpa di penulisan akan datang. assalamualaikum


3 anak murid kena cubit:

emi on 11:40 PM, April 15, 2011 said... BALAS

ooo tgh praktikum rupenyer... so observe da habis ke? dapat rentasan x? hehe..smoga jd cikgu yg sebenar2 cikgu..

emieysandra on 5:49 AM, April 16, 2011 said... BALAS

moge trus sukse akak..
alhamdulillah dgn sgala nikmat dariNya

;)

IMANSHAH on 4:43 AM, April 17, 2011 said... BALAS

tahniah cikgu semakin hampir bergelar pendidik

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas