Friday, April 1, 2011

TAJUK PROPOSAL KAJIAN TINDAKAN





[Gambar : masa bergembira harus disingkatkan, tegas pada diri]


tiada masa lagi bersandiwara tatkala otak ligat memikir perihal kajian penyelidikan pendidikan. aku perlu fokus dengan sepenuh hati supaya tak ketinggalan dari barisan orang lain. doakan aku supaya jadi guru pelatih yang kuat dan bersemangat ya. terima kasih kerana masih ada kawan yang aku sayang. rasanya tak pernah sependek ini penulisan di blog aku. aku cuma hanya menceritakan hal diri serba sedikit. harap pembaca blog memahaminya.


TAJUK : KEBERKESANAN KAEDAH LATIH TUBI DALAM MENINGKATKAN PENULISAN ABJAD KANAK-KANAK DISLEKSIA


Oleh :

Mastura binti Mohamad Amin

Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Kota Bharu, Kelantan


cikmas :

  • nanti akan aku huraikan satu persatu perihal proposal aku ya. kini aku terlalu sibuk dan sangat letih menguruskan kehidupan.
  • syukur rezeki bertambah, en hati sudah terima gajinya.
  • kawan, URL blog aku sudah bertukar ya. dulu : masluvnerul blogspot.com. dan sekarang : duniakucikgu.blogspot.com.. sesiapa ada bookmark blog aku, nanti tukar ok. terima kasih.

1 anak murid kena cubit:

Wawa Amran on 8:53 AM, April 01, 2011 said... BALAS

Anda ditag yer hehehe~

http://wawamran.blogspot.com/2011/04/giveaway-oleh-oleh-dari-bandung-siapa.html

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas