Saturday, June 18, 2011

#Entry Penghargaan : Terima Kasih Mel Amalina





Assalamualaikum. semua sihat-sihat belake kah? senyum la sikit baca penulisan kali ni. masam aja muka tu tak comel pulak.
[ketawa sopan]

Dalam dunia blogging setiap hari kita akan cuba bina hubungan yang mesra dengan penulis blog yang lain. aku jenis yang jarang juga blogwalking, tapi biasanya aku blogwalking dekat blog yang memang aku nak baca perihal diri mereka. ironinya, blog yang ada dalam list aku termasuk satu blog comel ini. (KLIK LINK BLOG DI BAWAH)




Pada pendapat aku, Cik Mel Amalina ni jenis yang mudah mesra. mungkin juga pendiam, tapi bila selalu berkomunikasi dengan dia, mesti dia akan layan dengan manja. eceh. hehe. aku tak pernah jumpa Mel Amalina, dan aku berharap satu hari nanti aku akan dapat juga jumpa beliau. yes, itu memang harapan aku tahun ni. harap sangat-sangat ni, Mel dengar tak? hii.. Lagi satu Mel ni kreatif, rajin buat doodles. comel-comel semuanya dia juga ada bukak tempahan dan sangat murah. boleh request kat dia tanpa rasa segan silu ok.



[hadiah doodles comel dari Cik Mel]



Dan sempena persahabatan kami, Cik Mel telah bagi saya satu doodle yang sangat comel. comel macam tuan nya juga. Perasaan terharu tak lari dari lubuk hati ni. Terima Kasih banyak-banyak. Siapa-siapa nak berkenalan dan nak bina persahabatan dengan beliau leh la jenguk blognya ya. Dialu-alukan. nanti Cik Mel bawa anda semua pergi ke bintang!



Dekat bawah ni ada karya doodles Cik Mel Amalina, Jom kita tengok!
Jangan Crop, Copy & Paste dan buat hasil penat lelah beliau ni macam hasil kamu pula. kesian Cik Mel nanti.







Comel kan? tu belum tengok tuannya lagi. kihkih. Sebenarnya banyak lagi karya Cik Mel, korang pergi jenguk beliau punya blog ok. rajin-rajinlah tegur dia. mesti Cik Mel kembang-kembang nanti. hee. ok, itu sahaja entry penghargaan atas persahabatan yang telah kami jalinkan ni. terima kasih Mel sebab sudi layan perangai Cik mas. Sayang kamu sangat-sangat. bai bai semua!

Mel kamu kena nangis baca entry ni tau! haha



Categories ,

5 anak murid kena cubit:

chegu abbas on 5:52 AM, June 18, 2011 said... BALAS

Contest pantas ada hadiah x rugi join...Contest bola malam ni http://cheguabbas.blogspot.com/2011/06/keputusan-terkini-malaysia-vs-myanmar.html

+Mel Amalina+ on 9:21 AM, June 18, 2011 said... BALAS

salam..huhu..cik mas sy tgh kesat airmata ni..tq so much...lupa nak mtk email cik mas, nak bg doodle tu..biasalah, kalau xdisable right click mesti ade org curi..huhuhu
jgn lupe bg email tau...

terima kasih lagi sekali, sy pn happy dpt kenal cik mas, tq sebab sudi jd kawan sy, walaupun xpenah jumpe kan..

happy2 selalu cik mas ^_^

cik mas on 9:47 AM, June 18, 2011 said... BALAS

@ Mel Amalina

tamo nangis2 ...huhu... nanti comot...

ok syg, nnti cikmas bg email lalu kat fb ye :)

belog|amiyo on 9:05 PM, June 19, 2011 said... BALAS

gua bukan cik mel dan gua tak nanges baca entry ni. :D

tapi gua nak ucap tahniah sebab cik mas adalah seorang pendidik. :)

CikRose on 5:35 AM, June 20, 2011 said... BALAS

singgah sini..x boleh nk tulis kat shoutbox.tulis kat sini je la..hehe~ =)

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas