Saturday, June 4, 2011

Contest: Blog Muslimah Yang Paling Kawaii



kawan-kawan..jom pakat ramai-ramai join contest ni. mana tau rezeki menyebelahi anda. selamat ber'contest' dan semoga anda ceria selalu. cheese :)


contest owner : Miss Purple


Syarat-syarat contest ini :

  • Wajib Follow blog Miss Purple. > Cik Mas Follower ke (152)
  • Copy banner/ save image banner contest ni. > done
  • Buat satu entri tentang contest ni dalam blog anda. > done
  • Sila masukkan link entri tentang contest ni dalam comment box blog Miss Purple. > done
  • Sila tagkan kepada tiga orang blogger kegemaran anda. > done : (cik nusha, cik diana, anne)
  • Dalam entri kamu-kamu tu, nyatakan sebab kenapa nak join contest ni.

  • saya berminat join contest ini kerana memenuhi permintaan rakan blogger saya yang baik hati iaitu Mel Amalina dan saya juga berharap apabila saya join contest ni akan lebih ramai lagi yang akan support Miss Purple dalam dunia blogging. itu sahaja, terima kasih banyak-banyak Miss Purple sebab anjurkan contest ini. saya benar-benar terharu (--")



    nota kaki :
    • rasa lama pulak tak join contest. seronok juga dapat rapatkan hubungan dengan rakan-rakan blogger

    1 anak murid kena cubit:

    Nurul Syazwana on 8:57 PM, June 04, 2011 said... BALAS

    ^.^ Terima kasih sebab join...

     

    dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas