Friday, July 15, 2011

ITEMS THAT I WANT TO LET GO! PRICE BELOW RM15 + FREE SHAWL!!


JOM PAKAT RAMAI-RAMAI BELI PRELOVED ITEMS NI..!! SEMUA MASIH DALAM KONDISI YANG BAIK DAN CANTIK!


Assalamualaikum kawan-kawan sekalian. Kali ini aku berminat nak ajak gegurlz tengok kemeja, jacket dan blouse yang aku niat nak let go ni.

Kenapa aku nak let go baju-baju ni semua?
  1. Sekarang aku berada di semester akhir, dan apabila baju ni langsai dijual, ia memudahkan aku balik masa hujung sem nanti. (tak perlu bawak banyak barang masa nak pindah kampung nanti) .. Kelantan-Johor sangat jauh bukan? so aku bercadang untuk meringankan beban aku nanti.
  2. Badan aku dah naik, so banyak baju yang aku memang tak muat dan tak boleh langsung nak pakai. Berat yang naik mendadak, tak mau turun dah.
Baju-baju aku ni memang dalam kondisi yang elok lagi. Tiada cacat cela, warna tak pudar. Dan kebanyakan baju ada yang aku tak pernah pakai langsung. Aku jenis suka membeli tapi aku tak reti nak pakai masa bila. (kira tak reti nak drees up). So baju-baju ni kadang-kadang terbiar berhabuk. dari berhabuk, baik aku jual dan korang boleh lah melawa dengan mana-mana baju yang korang berkenan.


KEMEJA

CODE : K01


Kemeja ni FREE SIZE, Fit to M-XL
HARGA ASAL : RM19.90
HARGA BASI : RM 10

Picture Close up di tengah-tengah kemeja
-kain cotton nipis
- elok pakai dengan inner

JACKET

CODE : J01

FREE SIZE : Fit to M-L
HARGA ASAL : RM29.90
HARGA BASI : RM 12

Jacket ni sangat cantik, selesa (yang membeli pasti puas hati)
-warna coklat
- kain tebal tapi tak panas


BLOUSE
CODE B01
Gambar Close Up : kain jenis tebal dan agak berbulu, tapi corak sangat cantik. Sesuai pakai g tempat-tempat berhawa dingin (macam shoping complex, wayang)



~contoh model pakai~


Lengan panjang, bahagian bawah menutup punggung dan kembang macam gaun
Fit to Size M-L

HARGA ASAL : RM59.90
HARGA BASI : RM 15


CODE B02

Fit to size S-L
Kain jenis cotton nipis, bunga kecil-kecil warna biru, bahagian dada ke pinggang bergetah halus (nampak kemas bila pakai)

Lengan pendek , so korang boleh pakai dengan inner warna biru ataupun putih
HARGA ASAL : RM18.90
HARGA BASI : RM 10



Kalau korang ada di sekitar Pengkalan Chepa , korang boleh terus roger aku, 013-6430623.. aku bagi by hand. Lagi mudah kerjanya. Lua dari Kota bharu aku akan pos ok :)

Kalau ada nak tanya pape pergi FB aku KLIK SINI


Ambik banyak, harga boleh runding lagi...!! ingat awak, awk dan awak akan dapat free shawl tau!! :)


6 anak murid kena cubit:

belog|amiyo on 6:16 PM, July 15, 2011 said... BALAS

tak sesuai untuk aku. hahaha

Udin on 6:57 AM, July 16, 2011 said... BALAS

wahh! bisnes nmpak.. caiyok2.. hehehe.. :D

mYsH0p on 1:45 AM, July 18, 2011 said... BALAS

cik mas study kat maktab kb ke??ke keje?duk kb rupanya..slmt berkenalan yer cik mas...

cik mas on 5:03 AM, July 18, 2011 said... BALAS

@belog|amiyo

sesuai jugak, boleh tambah koleksi kekasih kamu :)

cik mas on 5:03 AM, July 18, 2011 said... BALAS

@udin

bukan bisnes, tapi nak melupuskan baju2 lama yg memang dh tak muat

cik mas on 5:04 AM, July 18, 2011 said... BALAS

@mYsH0p

ye syg, cikmas masih belajar lagi. sem akhir. di IPG kota bharu, IPG tu dekat pengkalan chepa, bersebelahan skola teknik PC...

kamu area mana ek? kalau dekat boleh la bila2 cikmas g beli kat kedai kamu :)

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas