Saturday, July 23, 2011

LAWATAN SAMBIL TERAPI KE TESCO KOTA BHARU - 20/07/2011




Assalamualaikum, sihat semua? baru sempat aku perbaharui penulisan. Penulisan yang sudah lama aku simpan dalam draft tapi baru sempat publish sebab tak jumpa gambar. So dah ada gambar sekarang dan aku boleh la cerita sikit-sikit apa yang berlaku sepanjang aku berada di SK Padang Kala. (sekolah praktikum aku yang dahulu, dan sekarang aku ada sebulan di sekolah tersebut untuk program Internship)


Tiba di Tesco Kota Bharu. Tesco besar dan sesuai untuk kanak-kanak istimewa bergerak


Sesi taklimat dan pengurus Tesco memperkenalkan bahagian-bahagian untuk membeli belah


Kami berkumpul untuk sesi bergambar di hadapan pintu masuk Tesco Kota Bharu


Kanak-kanak Pendidikan Khas belajar membeli belah, mereka diberi wang saku oleh ibu bapa. dan sesi pembelian dikawal oleh guru pengiring masing-masing



Murid-murid ada pertandingan mewarna di bahagian Food Court, mereka semua bersemangat mewarna.


Situasi semasa pertandingan mewarna


Selesai pertandingan mewarna, murid-murid dibekalkan roti dan 3 donat comel untuk sarapan pagi.



Kami bertiga bekas guru praktikum 3 bulan di sekolah ini. Kami turut join program yang sekolah anjurkan. Dapat pengalaman baru dan sangat berharga.


Rakan baik selama 5 tahun di IPG KKB



Itu sahaja untuk kali ini. InsyaAllah ada lagi waktu kami akan anjurkan program di SK Padang Kala. Dan insyaAllah akan saya update dari semasa ke semasa. Sekian.


KALAU MENJEMUR PAPAN PANJANG
BAIK DISUSUN TEGAK BERDIRI
KALAU LAH ADA UMUR PANJANG
INSYA ALLAH KITA KAN BERJUMPA LAGI.



Categories , ,

4 anak murid kena cubit:

belog|amiyo on 9:07 AM, July 23, 2011 said... BALAS

kerja korang ni mulia.:)

Admin on 12:51 AM, July 27, 2011 said... BALAS

padang kala?
kwasan kte tu kak..
duk ostel ke umah sewa?
jom dating! hehehhe..

Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
2. Mungkin ada masa nanti blogger akan kejar draft.blogger!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

Kik0 ♥ QiLaH on 4:35 AM, July 29, 2011 said... BALAS

tengok mcm best je jadi cekgu ;)

Nadratul Syazwana on 12:48 AM, August 05, 2011 said... BALAS

Macam best je jadi cikgu bila ada activity macam nie :D

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas