Monday, February 7, 2011

RUQYAH TERAPI bantu pulihkan penyakit dalaman dan luaran

Bismillahirrahmanirrahim...
Asslamualaikum dan selamat membaca sedikit perkongsian maklumat pada penulisan kali ini

Seperti anda sedia maklum setiap yang berlaku di muka bumi ini adalah dengan izin Allah.
dimana setiap ujian yang menimpa ada hikmah disebaliknya.
oleh itu, sebagai seorang insan kita perlu berusaha untuk membuat yang terbaik untuk diri kita sendiri khususnya, supaya setiap saat yang akan di jalani selepas ini akan mendapat kesempurnaan yang dikehendaki.


apa itu RUQYAH TERAPI?

Ruqyah secara istilah (syar’i) adalah berlindung diri dengan ayat-ayat Al Qur’an dan dzikir-dzikir serta doa-doa yang diajarkan oleh Nabi Sulaiman Shallallohu ‘alaihi wasallam.

Ruqyah syar’i memiliki beberapa syarat yang disebutkan oleh para ulama untuk membezakannya dengan ruqyah ruqyah yang bid’ah dan syirik. Bahkan mereka (para ulama) telah bersepakat tentang syarat-syarat tersebut. Berkata Al Hafizh Ibnu Hajar Al Asqalani dalam “Fathul Bari” (10/240) : KLIK SINI

Ia biasa digunakan dalam perubatan Islam dengan bertujuan untuk memulihkan sebarang penyakit dalaman dan luaran dalam diri setiap individu dengan menggunakan ayat-ayat Al-Quran.

kebiasaannya masalah-masalah ini di atasi dengan penggunaan gelombang yang dipalajari oleh orang yang telah ditauliahkan dan telah dipercayai kebolehannya. Sebagai contoh, terdapat perubatan berbentuk air yang dimuatkan dengan ayat-ayat Al-Quran untuk mengurangkan sikap nakal anak-anak, atau meningkat daya tumpuan untuk menjawab peperiksaan, menyembuhkan diri dari gangguan makhluk halus dan sebagainya.

dibawah terdapat beberapa produk rawatan yang telah dihasilkan oleh Ustaz Fadhil dari Muar, Johor dan telah mendapat pengijazahan dari AKADEMI AURA METAFIZIK MALAYSIA : bimbingan oleh DR JAMALUDIN B. JALAL.

  1. BIO SCALAR ENERGY with RUQYAH THERAPY

HARGA : RM 20.00 ( SM ), RM 27.00 ( SS )


untuk kesan yang lebih menakjubkan, tambahkan air zam-zam ke dalam botol tersebut dan boleh ulangi spray ke bahagian yang dikehendaki. jika tiada air zam-zam boleh guna air kosong dan tambahkan seperti biasa. (spray ini boleh di refill dengan menggunakan air bersih)


Terapi alternatif dalam usaha membantu menyegarkan rasa mengantuk, mengembalikan kesegaran, badan, meremajakan dan fokus minda, menceriakan dan mengaktifkan aura serta meringankan kesakitan dan memudahkan beramal.

CARA PENGGUNAAN :
  1. selawat keatas Nabi (21 kali)
  2. surah Al-Fatihah (1 kali)
  3. surah Al-Ikhlas (3kali)
  4. spray kebahagian yang dikehendaki sekerap yang boleh dan berniat untuk kesembuhan

KHASIAT :

meningkatkan sifat-sifat baik seperti sabar, kasih sayang, tenang, rajin serta bersemangat

merangsang minda untuk pemikiran serta tindakan yang hebat

meningkatkan karisma, pengaruh serta kekuasaan

meningkatkan daya ingatan

membantu mengembangkan potensi diri

melenyapkan rasa sedih, susah hati kebencian serta pemikiran negatif


sebarang maklumat lanjut sila hubungi :


Ustaz Fadhil b. Mohamad Amin

Rawatan Islam_Aura Sifu ( RIAS )

Hp : 019 – 6088943

e-mail : aurasifu@yahoo.com.my


Categories , , ,

10 anak murid kena cubit:

JazZ moCha on 5:15 AM, February 07, 2011 said... BALAS

hi i'm following ur blog!
n pliz follow me also
http://jazzmocha.blogspot.com/

p/s: sy pn bakal guru :)

JazZ moCha on 5:16 AM, February 07, 2011 said... BALAS

hi i'm following ur blog..
n pliz follow me also :)

http://jazzmocha.blogspot.com/

p/s: sy pn bakal cikgu gak :)

FIFIEY LYCHEE MARATION on 8:28 AM, February 07, 2011 said... BALAS

bagus jugak.. dh macam2 jenis ubat secara Islam dijual sekarang ni kan?

░♥si lampu neon♥░ on 4:47 AM, February 08, 2011 said... BALAS

aku ade bende ni kat umah heheh entah laa aku men spray jee =)

░♥si lampu neon♥░ on 4:47 AM, February 08, 2011 said... BALAS

aku ade bende ni kat umah heheh entah laa aku men spray jee =)

miss aisya on 7:32 AM, February 09, 2011 said... BALAS

salam. hye kak mas!
comel nye header akak!! follow lah..
hehhe nak juga..akak buat bisnes header tak? nak tempah..
reply me k..

Adeq_1402@yahoo.yahoo.co.uk

tengs!

pss: ssh nak jumpa kat mktb, so kite mail2 je.haha

♥..cik_mas..♥ on 11:48 PM, February 12, 2011 said... BALAS

@miss aisya

syg, dulu akk rajin la wat header. skg bz la syg. try tny alief. die yg makeover blog akk. link kt footer. bwh blog.

♥..cik_mas..♥ on 11:48 PM, February 12, 2011 said... BALAS

@░♥si lampu neon♥░

neon, pakai je. aku pon pakai :)

♥..cik_mas..♥ on 11:49 PM, February 12, 2011 said... BALAS

@FIFIEY LYCHEE MARATION

fifi.... taw xpe :) x nk cube ke.....

♥..cik_mas..♥ on 11:49 PM, February 12, 2011 said... BALAS

@JazZ moCha

dh singgah blog kmu... follow juga :)

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas