Saturday, January 22, 2011

dapat jemputan untuk gathering bersama HELIZA HELMI tapi tak dapat pergi.sedih gilos!

[gambar : google]


2 hari lepas kak GEE JAH kawan baik heliza ada jemput cik mas join gathering jumpa HELIZA HELMI pada hari ini iaitu sabtu 22 januari
takdir tak menyebelahi, tak ada rezeki nak jumpa mereka sebab jauh sinung kat jaya one mall petaling jaya. aku pulak kat kota bharu, korang boleh bayang lah dari kelantan nak pegi petaling jaya pulak, mati keras aku dalam bas

aku pun tau ramai juga rakan blogger ada dapat invitation, tapi aku happy sangat-sangat kawan lain dapat jumpa HELIZA walaupun aku sendiri tak jumpa
paling syok tengok CIK EPAL dan the scarflets.. diorang memang comel..boleh layan dengan HELIZA yang dah memang cun tu
tak apa lah, dah tak ada rezeki, next time memang akan pergi
sebab heliza dan cik epal adalah orang yang paling aku minat sampai lah sekarang
korang boleh tengok entry khas aku ni untuk cik epal


aku tak ada stok gambar diorg gathering tadi jam 3 hingga 5 petang tadi. tapi korang boleh la pegi tengok dekat blog cik epal. esok cik epal upload lagi sedozen gambar dia dengan yang lain

korang-korang semua tak nak jumpa aku ke? hahahaha... aku je duk sakan nak jumpa kawan-kawan blogger, orang je tak nak jumpa aku..hahahaha.. ayat tak boleh blah (padahal baru aje ari tu jumpa CIKGU BLOGGER)

entry berkaitan :

7 anak murid kena cubit:

Cik Diana on 7:59 AM, January 22, 2011 said... BALAS

namO cdey2 cik mas.. namO2..
nnty ade rezeki kita g eyh..
ade lg tuh gathering.. Insyaallah.. ;)
All is well.. all is well..

BUDAK LAMPOH on 8:00 AM, January 22, 2011 said... BALAS

cian dio~ huhu

jum jin kpontest nih~

http://lampoh09.blogspot.com/2011/01/aku-buat-jom-join-kontest.html

emieysandra on 8:15 AM, January 22, 2011 said... BALAS

tak pnah terpikir lak nk jumpe artis, sapo la kite ni..uhuk3

ijatnuar87 on 10:56 AM, January 22, 2011 said... BALAS

heheheh...sabor la cikmas...nanti2 ader la peluang tu,hehehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ on 11:44 PM, January 22, 2011 said... BALAS

nanti2 kot2 ada lg ka peluang...sabo2..

Gee Jah Noor on 7:08 AM, January 23, 2011 said... BALAS

cian..xpe, maybe next time pulak rezeki cik mas jmpa diorang..

Fasihah Supian on 7:49 AM, January 23, 2011 said... BALAS

wah..jumpe heliza kot....

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas