Friday, January 28, 2011

ya, betul. blog aku dalam majalah INTREND, tapi kecil saja. saiz 2 inci agaknya

ini tabiat yang aku selalu buat masa aku tidur. bila bangun mulalah sakit urat

[ gambar : TUMBLR ]


hari ni aku bercuti
kalau bercuti tentunya hari jumaat, kalau disekitar negeri pantai timur ni
bak kata orang kelantan sekarang datang angin tenggara
aku pun tak pasti mana datangnya perkataan itu
yang aku tau angin seolah-olah petanda. petanda apa tu lagi aku tak pasti.
kesian. ketawa dalam hati

hari ni aku keluar, bukan keluar pergi makan angin dan berfoya-foya
tapi pergi cari klinik pakar kulit. bukak klinik tu tapi doktor nya pula tiada, musykil disitu
itu tak apa lah, sebab memang tak ada rezeki

semalam khabar angin kononnya blog aku masuk majalah INTREND
aku pun terkejut juga, siapa yang baik tolong suggest kan blog aku?
tapi hari ni aku pun pergi cari majalah INTREND
ni adalah kali pertama aku beli majalah fasyen-fesyen ok! huh!
dah beli tu, sekali cari tak jumpa. dua kali cari tak ada
biar betul budak-budak ni. tipu aku ke hape pasal blog aku?
skali lagi carik maknanya dah kali ke 3 lah, baru nampak
ada rupanya blog aku. tu pun kecil aje. rasanya tak sampai 2 inci kot!
ketawa


MAJALAH INTREND KELUARAN FEBRUARI 2011


aku nak cakap dengan kau orang semua pun jadi tak reti dah
bukan aku tak amik gambar blog dalam majalah tu
camera telefon bimbit aku buat hal. hang tiba-tiba. bila on balik screen jadi gelap
maaf sangat, tak dpt nak tunjuk gambar nya
tapi yang pasti blog aku dalam majalah tu kecil sahaja
korang pun tak perasan agaknya. lagipun tu gambar masa tamplate aku yang lama, warna pink hijau. ingat lagi tak?
apa-apapun thanks kepada LISA ARISSA sebab adik manis ni yang bagitau berita gembira ni
dan blog dia juga masuk INTREND, atas gambar blog aku

[ gambar : TUMBLR ]


aku bersyukur, ceria dan lapang hati
dengan adanya pengikut blog yang setia, tak kan blog aku sampai ke tahap ini
apa pun terima kasih banyak-banyak
sangat sayang dan hargai kamu semua


kata hati : dan mulai hari ini aku tidak akan lagi bersedih dan aku juga tak akan sempat untuk menangis. aku terlalu sibuk dengan praktikum yang bermula 30 Januari 2011 ni. doakan aku berjaya dengan cemerlang untuk final year aku

27 anak murid kena cubit:

Cik Diana on 2:24 AM, January 28, 2011 said... BALAS

wah! cOngrat cik mas... hebat! thumbs up!

ijatnuar87 on 2:27 AM, January 28, 2011 said... BALAS

tahniah la cikmas,hehehe...hebat dah tu,hehehe

Wawa Amran on 2:31 AM, January 28, 2011 said... BALAS

Kecik pn xpe.. Janji msuk mag dh..
sok dtg umah jgn lpe bwk eh.. =)

Unknown on 2:38 AM, January 28, 2011 said... BALAS

tahniah cik mas! kecik pon xpe..janji masuk mag..fames gak tu...

Anis Syuhada Nazari on 2:40 AM, January 28, 2011 said... BALAS

tahniah cik mas!!!
aku bangga jadi kawan ko.hehe:)

khai artzfar on 2:59 AM, January 28, 2011 said... BALAS

buat baik dibals baik... semoga hri2 cik mas dilalui dgn brta gmbra./amin...

Ieqa Swetluv on 4:12 AM, January 28, 2011 said... BALAS

seronok tu huhu

Khalisa Zulkarnain on 4:27 AM, January 28, 2011 said... BALAS

kak massss, kan ade tuhh. cehh dah fofular lah dia. ngeh2

Aida Azryn on 6:22 AM, January 28, 2011 said... BALAS

wah tahniah! ;D

Anonymous said... BALAS

wahhh best nyer cik mas yer...

Diya Edhayaa on 7:18 AM, January 28, 2011 said... BALAS

cngrates n selamat berpraktikum k.mas... :)

Unknown on 9:00 AM, January 28, 2011 said... BALAS

ok la tu 2 inci pun
ada jugak
hehehe

cik mas on 6:16 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Cik Diana

thnaks diana.. :)

cik mas on 6:17 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@ijatnuar87

thnks ijat.. posting mane kamu??

cik mas on 6:17 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Bo0lat's Heart

hahaha.. malu la pulak nak bawak.. kecik jek gambo dlm majalah 2.. =.=

cik mas on 6:17 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Cik Azizah

thanks azizah... :)

cik mas on 6:18 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Anis Syuhada Nazari

haha.. anis.. aku pun bangga jadi kawan ko ok :)

cik mas on 6:18 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@k-artz chasez

thnks azfar... :)
doakan saya ya .....

cik mas on 6:19 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Ieqa Swetluv

syukur je kepada penyokong blog cik mas.... termasuk kamu. thanks tau :)

cik mas on 6:19 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Lisa

lisa... akk rase akk masuk sbb ade entry psl kamu kot.. hahahahaa ...

cik mas on 6:19 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@AiDa AzRyN

thnks aida.... :)

cik mas on 6:20 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@deAnza-wAnda

best jugee... :)
ni semua sokongan dari korang.. thanks tau :)

cik mas on 6:20 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Diya Edhayaa

iye... sy akan buat yg terbaik utk praktikum.. thanks ok cyg :)

cik mas on 6:21 PM, January 28, 2011 said... BALAS

@Ery Farieha

iye... syukr dah tu.. thnks erry singgah blog sy :)

Aesya Zealous on 3:10 AM, January 29, 2011 said... BALAS

tahniah cik mas!!!

ijatnuar87 on 7:40 AM, January 29, 2011 said... BALAS

dapat kat pahang la cikmas,hehehe

aKu BuKaN SiApA2 said... BALAS

poyo siot... blog orang lain masuk berzaman dah, tak hade pun kecoh macam deme.

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas