Saturday, January 29, 2011

ini cerita praktikum dan gambar sebenar blog aku dalam INTREND


ini harapan di hari pertama aku berpraktikum

gambar : TUMBLR


pagi ini aku bangun jam 5.30 pagi. awal sungguh
tak pasti juga kenapa begitu awal terbuka mata. padahal aku bukan jenis yang senang bangun
bangun pagi mandi, solat dan bersiap
gerak jam 6.40 pagi. tiba di sekolah aku melangkah masuk ke pejabat dengan penuh rasa berdebar
mampu kah aku buat yang terbaik selama 3 bulan berpraktikum disini?
apapun aku bertawakal dan buat yang sebaiknya
sekarang aku berada di sekolah tempat aku diarahkan untuk berpraktikum
hari pertama sangat memberi kenangan manis, indah sungguh
guru besar dan pentadbir yang sangat mesra dan berkomitmen
kawan-kawan aku juga izzatey dan najwa baik dan sangat mengambil berat tentang aku
alhamdulillah, syukur Allah berikan aku sesuatu yang mampu aku lakukan

jari ligat menaip, waktu ini aku pula berteleku di atas meja menghadap netbook comel
hari pertama ini juga aku masih lagi tidak menerima jadual waktu
ya, aku sanggup tunggu. mungkin esok. bagus juga. masih ada masa untuk aku kenali wajah-wajah kanak-kanak pendidikan khas. berkolaborasi dengan guru-guru di sekolah
hari ini aku juga berkenalan dengan seorang kanak kanak nama nya nor syafiqah, nama manjanya siti
seorang yang sangat cantik dan kemas, tak sangka juga dia masuk ke kelas PK
bila bertanya rupanya siti ada masalah pertuturan
faham dengan tidak juga apa yang diperkatakan
tak mengapa, lepas ini aku cuba mendekatinya dan juga cuba utk memahami setiap butir katanya
ok, cukup untuk hal praktikum!


nampak tak blog yang ada tagline dunia.ku.dunia.cikgu. itu blog aku. masa tamplate lama

gambar : dari mukabuku lisa arissa

lagi, aku nak tunjuk gambar blog aku dalam majalah INTREND. kali lepas dalam entry ini aku tak sempat tunjuk sebab masalah camera telefon bergerak aku tak boleh guna
gambar yang aku ambil dari cik lisa arissa
mungkin gambar ni lebih jelas untuk tatapan anda

itu sahaja setakat ini. ada masa aku update blog lagi
maaf juga tak sempat lawat anda, sebab aku pun curi-curi masa update
insyaAllah berkesempatan aku lawat korang ya
selamat berblogging. sayang kamu semua!


kata hati : sedang menaip tiba-tiba hadir seorang kanak-kanak hyperactive nama haiqal. cuba mencabut berukband rakan aku dari netbook. nasib sempat juga selamatkan. kalau tidak, kirim salam la dekat berukband tu. tak guna jawabnya



Categories

18 anak murid kena cubit:

Ayuni on 8:57 PM, January 29, 2011 said... BALAS

tahniah masuk majalah, hikhik...

Cik Nuyu on 9:03 PM, January 29, 2011 said... BALAS

selamat berpratikum cikgu mas...
wah, dah masuk mjalah laa... congrate2....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ on 9:16 PM, January 29, 2011 said... BALAS

wah2...dah glemer ye cikmas....
tahniah...

FIFIEY LYCHEE MARATION on 9:32 PM, January 29, 2011 said... BALAS

blog cik mas dh femes:) hehe. have blast sunday ye sis:)

cikgu cte on 12:30 AM, January 30, 2011 said... BALAS

Selamat datang ke realiti dunia cikgu...semoga tidak mudah putus asa..

nuyui a.k.a miss YUI on 12:31 AM, January 30, 2011 said... BALAS

tahniah syg..

Unknown on 1:02 AM, January 30, 2011 said... BALAS

WAH..
BLER DH LAMER XMENJENGAH blog akak..
makin byk pembaharuan..
cantik...
dan.............








































tahniah sbb masuk majalah!!!!
huhhuhuh :)

cik mas on 2:18 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@Ayuni

thanks syg :)

cik mas on 2:19 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@cikgu ainura

thanks cikgu ainura :) lame tak jumpa kamu.. rindu....

cik mas on 2:19 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

thnks kak lady D :)

cik mas on 2:20 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@FIFIEY LYCHEE MARATION

thanks fifi sayang..ngeh3.. :)

cik mas on 2:20 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@cikgu cte

ya syg.. saya akan tidak berputus asa.. kamu juga kne kuat semangat ok :)

cik mas on 2:20 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@nusha

thanks nusha sayang :)

cik mas on 2:21 AM, January 30, 2011 said... BALAS

@Cikgu Fikri

haha fiq ni..segan akk.. ala gambar tu kecit jek.. 2 inci jek la. org pun x perasan sangat blog akk tu.. :)

Aida Azryn on 2:27 AM, January 30, 2011 said... BALAS

wah! syabas!! XD

ijatnuar87 on 5:58 AM, January 30, 2011 said... BALAS

wah...tahniah sebab masuk blog & wat yg terbaik utk praktikum...cik abang tu dapat maner>

cik mas on 4:19 AM, February 02, 2011 said... BALAS

@ijatnuar87

dapat KL la ijat :)

ijatnuar87 on 11:40 PM, February 02, 2011 said... BALAS

takjauh dah tu,heheheh...

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas