Tuesday, December 7, 2010

berjalan & GA cikmas!

situasi 1 : [ berjalan ]

adoi...
penat...lepak sungguh...
lemah badan..
mane tidak..
hari ni sahaja aku dah berjalan lebih ribuan kilometer..
mane lagi kalo tidak ke melaka...
bandaraya bersejarah..
sepanjang umur ini...
baru kali pertama jejak kan kaki ke perigi Hang Tuah..
sungguh kesian bukan?

letih juga...
pergi bawa rakan mak ayah datang dari sabah...
bawa mereka jalan di melaka dan muar..
sunnguh lah penat...
tak larat betul...

lain kali..
biar jalan dengan fikiran positif dan emosi ceria..
agar tak keletihan dan lepak bagai nak rak...


situasi 2 : [ giveaway ]

aduhai lah...
kenapa lah Give Away yg aku buat sengit sangat..
kenapa sema orang hebat-hebat sungguh...
pening kepala juga nak pilih..
tp jiwa raga keliru...
sebab semuanya kreatif dan banyak juga betulnya..
wahh...
pengsan aku malam ni...
nak pergi singgah rumah ke rumah...
tengok mane yang betul-betul hebat..
tampil menjadi pemenang....
tunggu...
dan lihat sahaja nanti besok...
10 pagi...




cikmas kata : ada masa lagi untuk siapa2 yang berminat nak join GA cik mas... sila tinggalkan link ya..nanti cik mas terjah...tak larat betul dah ni...tido dlu...nite semua!


3 anak murid kena cubit:

nurezzat on 7:43 AM, December 07, 2010 said... BALAS

penatnye cik mas..
hahaha sian pulak..
pastikan berjalan di rumah ezzat jugak ok.. kat kuantan..ngeee~

hamzah ian on 9:48 AM, December 07, 2010 said... BALAS

jalan2 sini meh.. hehe

ijatnuar87 on 3:53 AM, December 08, 2010 said... BALAS

ahaks...sronoknyer jln2,heheheh...

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas