Friday, December 3, 2010

ratu hati saya

ewah....main kata-kata ratu plak cikmas skg...biasenye bila ckp psl ratu hati, individu yg akan menjentik minda anda adalah ibu?? betulkan?? tp kali ni cikmas nk ceritakan tentang beberapa org RATU HATI dlm bidang hiburan..mereka yg menjadi idaman & cikmas sgt2 minat mereka..lagi! cikmas suka kan penampilan mereka yg kemas, cntik, vogue & nuteral beauty....tgk saja mereka di kaca television, mmg sgt2 gojes ok. mmg setiap org ada personaliti mereka sendiri terutama artis, kita tak perlu mempertikaikan mereka, itu hak individu itu sendiri bukan? ok, tanak panjang2...terus menerus kepada isi entry ini..


SCHA AL YAHYA

...sempoi..

HELIZA HELMI


..cun..
LISA SURIHANI


..ayu..
ERRA FAZIRA

..vogue..

MIA SARA

...comel...


sekilas watak ketika jumpa mereka nanti :
  • "cikmas peminat no 1 kamu!"..jerit kuat2 agak2 sampai tayik telinga org sebelah tuh cair 10 saat..
  • make up & dress up cecantik! tak pulak aku pakai eyeliner tetebal mcm hantu cina..bedak bagai tepong gomak..bulumata mcm bulu penyapu!
  • terkinja2 muka tak malu & mintak amik gambo bebanyak..
...dats ol...tqvm 4 reading! papai...

p/s : agak2 ade tak artis nk jengu blog cikmas mcm blog cikepal?? hahaha

3 anak murid kena cubit:

mE on 4:55 AM, December 03, 2010 said... BALAS

hehe..
permaisuri di hati seseorang dah pun kan kan...comel~

♥..cik_mas..♥ on 5:34 AM, December 03, 2010 said... BALAS

yup dear.... :)
mereka sgt2 cantik kan? hehehe

Gee Jah Noor on 10:30 PM, December 08, 2010 said... BALAS

saya pun suka tengok mereka-mereka ini.. =D

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas