Wednesday, December 15, 2010

tempahan header dah siap!

salam malam muda mudi..eheekk!
cik mas baru jek siap satu tempahan header dari seorang blogger..
ni hasil tangan cik mas..
cikmas tau ade lagi ramai yang boleh buat header cantik daripada cik mas...
tp ape pun ni sebagai pertolongan kepada akak blogger yg sangat baik dengan cik mas...
harap beliau terima dengan lapang hati...
wah..macam bertaubat pulak ayat.. hehehe...




ni header nye..apa pendapat anda?? sila lah beri tunjuk ajar wahai insan yang pandai2 buat header tuh..hihi...harap2 cik mas dapat perbaiki nanti... :)

8 anak murid kena cubit:

deAnza-wAnda on 11:42 AM, December 15, 2010 said... BALAS

nk jugak cik mas... ajrlah...

Sepi tanpa mimpi on 6:18 PM, December 15, 2010 said... BALAS

biasanya anda buat header guna perisian apa ya?

♥..cik_mas..♥ on 6:50 PM, December 15, 2010 said... BALAS

deanza :

mcm mane nak jara cyg...lptop cik mas ade mslh print screen...lame dah nk buat dr dulu..ramai mintak tutorialnya..tp cik mas tak dpt buat..bukan sengaja..huhu... :(

♥..cik_mas..♥ on 6:51 PM, December 15, 2010 said... BALAS

sepi tanpa mimpi :

saya guna adobe photoshop..kenapa ek??

Sepi tanpa mimpi on 7:57 PM, December 15, 2010 said... BALAS

saja tanya, sedang belajar menggunakan photoshop. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ on 8:26 PM, December 15, 2010 said... BALAS

tima kasih ye...
akak pun nk buat N3 pasal header n wajah baru ni..tapi masih bz dgn keja lg...jap lg akak buat,,,

Bo0lat's Heart on 9:11 PM, December 15, 2010 said... BALAS

lpe byr header lar..
t balik dr cuti lar haha!
cowey! =D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ on 9:32 PM, December 15, 2010 said... BALAS

cik mas mai sini tngk apa yg jadi....
http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/12/dah-berubah-sudah.html

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas