Thursday, December 9, 2010

SEGMEN : SAYANG BLOGGER SITI NORAISYAH!!!



NICKNAME : [SITI NORAISYAH]

" suka bercakap dan menulis, mungkin sbb tu saya menjadi guru. Saya suke mengembirakan orang, dengan harapan orang akan menggembirakan saya semula. saya sangat bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang, dan sentiasa berusaha untuk menjadikan diri saya seorang muslimah yang lebih baik.." kata cik siti :)

mari kenal blogger [SITI NORAISYAH]

SLOGAN DARI SITI :
Kerana Siti nak tambah kenalan di kalangan blogger

entry terbaik dr blog [SITI NORAISYAH] :

2 anak murid kena cubit:

Siti Noraisyah on 11:45 PM, December 09, 2010 said... BALAS

Ok sgt kak..! Heee... terima kasih banyak2 ye.. ^^

Siti Noraisyah on 11:47 PM, December 09, 2010 said... BALAS

Erk! Soriii.. tersasul plak panggil cik Mas 'Kak'.. patutnya 'Dik'.. heee... sori sgt.. terperasan muda plak... :p

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas