Wednesday, December 22, 2010

HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH VS TRON

HANTU MAK LIMAH BALIK RUMAH



Cerita ni dah agak lama kuar kat wayang tu. Dengar cerita, cerita ni cerita yang PALING BAGUS pernah Mamat Khalid hasilkan. Banyak dapat feedback positif. Kutipan pun dah dekat 5 juta katanya!

pada pendapat cik mas...cerita ni lagi best dari zombie kampung pisang..sebab yg kali ni lawak-lawak yg ada dlm cerita tu memang sangat bersahaja dan di luar jangkaan... mantop betul lakonan awie dan johan raja lawak...penuh panggung tengok cerita ni...kalo duk tengok 2 memang menangis la...sbb lawak sangat....


TRON

cerita tron ni cik mas tengok yg 3D...1st time tengok! siap terkujat-kujat plus terkejung sebab adegan 3D yg macam nak termasuk dlm biji mata...* jakun kejaP * ..cerita ni ok la...not bad...tp cERIta hantu maklimah balik rumah paling best! hahahhaa.....sebab pe...cerita ni x de subtitle...plak tu BI cik mas pon suam-suam kuku...jadinya memang susah bila nak translate satu-satu pe dia cakap....tu yg mungkin tak berapa sampai mesej dari cerita tu....kesian....=.=




cik mas kata : tengok wayang punya pasal, malam ni sampai jam 2.30 pagi...tu dia...macam marathon wayang dah...=.=

2 anak murid kena cubit:

ijatnuar87 on 1:43 AM, December 23, 2010 said... BALAS

wow...besh nyer tron....biler la leh tgk 3d nih,huhuhu

♥..cik_mas..♥ on 3:23 AM, December 23, 2010 said... BALAS

@ijatnuar87

ijat..tengok cepat....best!!

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas