Wednesday, December 8, 2010

Contest Teka Handphone Aesya

Photobucket

· Jadi follower Aesyazealous
cik mas kata done !! Followers (511)

· Terbuka kepada semua blogger tak kira umur, jantina, pangkat dan juga rupa paras. semua boleh join kecuali budak ini, Aina. Dia adik aku.
cikmas kata , saya tiada talian darah dengan beliau..so boleh join..hikhik

· Buat satu entri bertajuk Contest Teka Handphone Aesya dan letakkan gambar no 1 di post anda. no 2 di sidebar. copy je kod tu. dah link terus ke blog ini. ( baiknye hati aku...........)
cik mas kata, done!!

· Dalam post tu nyatakan jenis dan model handphone yg aku guna sekarang...muahahaaha
cik mas kata model handphone aesya..
Sony Ericsson W508
[with white casing]



· Jgn lupe letakkan link post anda di bahagian comment contest ini. tag 2 org rakan anda
cik mas tag nusha & diana

· lastly, sila picit picit nuffnang aku. hahah
hamboii....aesya..paksa cikmas picit nuffnang...haha...gurau jek..dah klik...rejeki tuh!! :)



cik mas kata : ari tuh aesya menang GA cikmas...so kali ni bg cikmas menang contest aesya pulak..errkk!!



2 anak murid kena cubit:

Aesya Zealous on 8:54 PM, December 08, 2010 said... BALAS

checked!lulus.

hahaha...kalau jawab betul bolehlah cik mas menang..kekeke..

wah, ramai yg teka sony ericsson dan nokia..

yg mane satu betul?? tunguuuu~~ hihihi

cik mas on 9:26 PM, December 08, 2010 said... BALAS

aesya :

ape lagik...bg cikmas menang ok.. :)

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas