Monday, December 20, 2010

SEGMEN : JOM BERKENALAN


PENGANJUR : LOQMAN HAKIM

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :

1)Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"

cik mas kata : DOne!!

2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~

cik mas kata : dah copy paste dah! tak nampak pendek umor!


3)Jawab 7 soalan berikut:

-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit

cik mas kata : dalam hati saya ada taman...tak paham kne paham kan gak! =.=
*menjawab ke soalan aku ni? nyiahaha..*

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)

nick name as bloger korang juz panggil cik mas..
cik mas berasal dr bukit gambir ledang, johor
belum bekerja..masih menuntut di Institut Pendidikan Guru Kampus Kota Bharu
tinggal setahun sahaja lagi untuk bergelar guru Pendidikan Khas Masalah Pembelajaran
senang cerita 2011 adalah final year cik mas untuk habiskan degree..doakan ok!

-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..

blog cik mas tak ada keistimewaan...mcm blogger lain juga..cikmas suka jadi yang biasa-biasa aja...sebab cik mas sangat percaya rezeki ALLAH bagi ada di mana-mana jika kita sentiasa melakukan perkara baik dan mentaati perintahnya..tak kisah la dlm blog ataupun di mana-mana sahaja
*ada unsur dakwah ye tak* =.=

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?

blog ibarat diary harian
medium penyampaian dan perkongsian maklumat semasa

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

bila anda berada dalam dunia bloging ni..anda kena faham 2 perkara, kita kena buat orang percaya pada kita dan pastikan kehadiran diri kita dalam dunia blog di sedari bloger lain...

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

cik mas kata : blog saya kemas! *wah, perasan =.=*
cik mas ada juga sediakan perkhidamatan buat header RM10 sahaja, sesiapa nak buat header tu sila tinggal kan komen anda... contoh leh klik kat tabs menu
*promote kejap*


-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

sampai bila-bila selagi ada nyawa..dan semuanya saya akan catatkan disini...orang kenal saya dari cara saya berbloging..impian, supaya bloger lain sedar akan kewujudan blog cik mas..itu dah memadai..=.=


4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..
cik mas tag semua rakan-rakan bloger yang menyinggah di blog cik mas
dan lagi 4 orang bakal cikgu : CT, cik yaya, ijatnuar, fiq

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...
cik mas kata : Done!

6)Tarikh tutp sampai sticky post ni lesap

harap-harap sempat lah

7 anak murid kena cubit:

Cikgu Fikri on 6:46 PM, December 20, 2010 said... BALAS

Hehehe....
wah segmen jom berkenalan..
best ni..
tq tag fiq :)

ijatnuar87 on 7:26 PM, December 20, 2010 said... BALAS

beyeh2..akan dibalas scpt mngkin..

♥..cik_mas..♥ on 8:38 PM, December 20, 2010 said... BALAS

@Cikgu Fikri

hahaha...fiq...nanti baut molek2 deh... :P

♥..cik_mas..♥ on 8:39 PM, December 20, 2010 said... BALAS

@ijatnuar87

jawab sekilas mingkin..heheh :)

:Cikgu Akim: on 9:19 PM, December 20, 2010 said... BALAS

wah cik mas da nak graduate!saya pon tak sabar nk habiskan tinggal 2 thn setengah lagi..doakan cik mas terus maju mendidik anak bangsa!

salam perkenalan !

ijatnuar87 on 3:43 AM, December 30, 2010 said... BALAS

http://sectionsubzero.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

dah join,hehehe

Sery Suryani on 10:07 AM, January 02, 2011 said... BALAS

slam kenal ye..
sggah sni tgh mlm..
tggu shoutbox kluar loading lmbt la..
he3..

 

dunia.ku.dunia.cikgu Copyright © 2010 Designed by CikMas